vrijdag 1 mei 2009

Een nieuw jaar, een nieuwe uitdaging...

De oplettende lezer zal opgemerkt hebben dat er iets te gebeuren staat...
Welnu ik ga naar Zweden, een vriendin opzoeken die vorig jaar met haar partner verhuisd is vanuit Nederland. Ik ga de reis - ruim 1350 km - alleen maken, DH en DS blijven samen thuis. Ik ga met de auto en heb me voorbereid met routekaarten en veel info van internet. De navigatie gaat mee, maar zonder kaart voel ik me niet fijn! Verder heb ik onderweg gezelschap van pakken St. Marc, potten pindakaas en kilo's stopverf!
Ik heb er heel veel zin in. Vandaag vertrek ik als de vogeltjes nog op één oor liggen, en da's vroeg!! Over ruim een week hoop ik met veel verhalen en foto's weer veilig terug te zijn... Via de mail heb ik veel tips gekregen en een enkel woordje Zweeds geleerd, dankjewel Eva!
De laatste dagen ben ik niet meer bij iedereen langs geweest, ik hoop dit na mijn vakantie goed te maken...
Ha det bra!
Hej!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...