zondag 1 november 2009

15 jaar...

Drie kwartier geleden hebben we onze DS gefeliciteerd: hij is 15 jaar geworden!
En hoe: bijna 1.90 meter lang en schoenmaat 47, da's best een prestatie!
Het is een heerlijke jongen, maar dat zegt elke moeder en dat is maar goed ook!
Soms is er even het verlangen naar dit kleine knulletje, eventjes... Maar als dan die lange slungelarmen ineens om me heen geslagen worden en ik mijn hoofd op zijn schouder kan leggen, heerlijk!
"Ha ***** ", roept hij vrolijk in mijn oor, en omdat die koosnaam ook wel een bloosnaam is, houd ik die toch maar voor mezelf!
"Zal ik je eens wat vertellen, ik ga vandaag twee keer naar bed!" En met die mededeling verdwijnt hij naar boven!

Lieve DS, ik hoop samen met DH dat het leven jou nog veel goeds mag brengen, maak er wat van!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...