donderdag 19 augustus 2010

Wow...

Soms kun je je heel erg op iets verheugen en je helemaal verkneuteren bij de gedachte dat je met een lekker kopje thee met een zalig bonbonnetje of koekje erbij op de bank...
Bij thuiskomst gisteravond zag ik dat de postbode het verwachte pakje uit de USA bezorgd had!
Na openmaken zag ik in het ene boek allerlei heerlijke recepten (voor bij de thee)...

...afgewisseld met de meest mooie bloemenquilts, zou ik die ooit durven maken?

Of deze country-rose? Zo mooi!
Jullie hebben vast al door door wie dit boek gemaakt is?!

En in het andere boek staat o.a. deze beauty van een quilt. Ik zag deze al jaren op een site en nu heb ik em dus in een boek met patroon, temidden van allerlei andere, minstens zo mooie ontwerpen.
Hoe beide boeken heten?

Het ene is van Miss Rosie (klik) en heet 'Spice of life quilts'. Het andere is 'Country Inn', het nieuwste boek van de dames van Blackbird Designs (klik).
Ik ben heerlijk aan het snuffelen!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...