donderdag 6 januari 2011

Huisjes met een tuintje...

'Ik heb een huis met een tuintje gehuurd', waarom schieten mij altijd van die gekke liedjes te binnen? De tweede regel ging geloof ik over een nette buurt... Maar ik moest er wel aan denken bij dit lapje stof dat de achtergrond wordt van mijn Blauwe Stad.
De stof heb ik een paar jaar geleden bij Josephine in de uitverkoop gekocht via e-bay. Dit weekeinde ga ik een beginnetje maken met het doorpitten...

Vanavond meteen een andere oudere top in wording erbij gepakt... Vind het wel weer leuk om met de GAQ (Guutes Antieke Quilt) verder te gaan! Hier zie je een stukje van het middelste gedeelte van de top.

Zo gezegd, zo gedaan en zo naaide ik deze 'gansjes' in elkaar. Ze moeten alleen nog mooi in een rij gaan vliegen...
En zie je dat ik meteen de naadjes bijgeknipt heb ;-))

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...