donderdag 5 september 2013

Speldenkussenraadseltje...

En hier is de oplossing van mijn naaldenraadseltje...
Je zult het niet geloven, maar er zijn 30 naaldjes uit het speldenkussentje gekomen. In eerste instantie vond ik er 29. Bij het weggooien prikte ik mij en vond nummer 30...
De naaldjes zijn klein en daarom zijn er in de loop van de jaren zoveel in het speldenkussentje verdwenen.
Marianne D jij zat er het dichts bij met 24 naaldjes! Wil je mij een berichtje sturen met je adresgegevens?
Dan komt de verrassing zo snel mogelijk naar je toe!

16 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Tjonge, wat ontzettend veel naaldjes!!!! Dat had ik echt niet verwacht, zeg!
Gefeliciteerd, Marianne!
Fijne dag, Mienke!
Liefs, Ria.

Anoniem zei

ZOVEEL!!!! Hoe is het mogelijk dat je zoveel naaldjes hierin kunt 'verstoppen'!
Gefeliciteerd Maranne en geniet van je verrassing.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Liesbeth Wessels zei

nou dat zou ik hebben kunnen raden. Marianne gefeliciteerd, Heb jij ook een keer een speldenkussen uit elkaar gehaald ? groeten van liesbeth

kaneeltje zei

Zijn ze nog bruikbaar ? Dan heb je er voorlopig weer voldoende op voorraad ! Had niet gedacht dat het er zoveel zouden zijn, gefeliciteerd Marianne !!!

yvonne zei

Jee, wat veel. Goede spaarpot in tijden van crisis. Gefeliciteerd Marianne

MarianneD zei

Haha,dat is nog eens een leuke verrassing!Ik heb het zelf ook eens gedaan en schrok toen ook van alle naaldjes die eruit kwamen...;-)

Anoniem zei

Wat. Een boel! Dat had ik nooit gedacht. Anny van rafels en roze n.

ireneinhetatelier zei

Dat had ik niet verwacht, wat een hoeveelheid!

Ineke zei

Tsjonge wat veel!!! Gefeliciteerd voor Marianne!

Lida zei

Ja hoor ik geloof het meteen! Had eens zo'n leuk kussentje gekregen met allemaal chineesjes rondom en daar kwamen meer dan vijftig naalden uit na ruim tien jaar gebruik, dus ik was weer voor jaren voorzien van naalden!
Groetjes
Lida

Made by Meet zei

Ongelofelijk wat véél! Dat had ik niet gedacht. Leuk spelletje, ben eigenlijk heel benieuwd hoeveel er in mijn eigen speldenkussen zitten . . . .
Fijne avond, groetjes Meta

quiltelle zei

Haha, jij kunt weer even vooruit.

marijna zei

Niet te geloven dat er zoveel naaldjes in je speldenkussen zaten!

Will en Bob zei

Bijna niet te geloven, zoveel naaldjes in zo'n kleine speldenkussen. Groetjes Will

Will en Bob zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
josé zei

Ik dacht hi hi iedereen schrijft er veel op. En zijn het er weinig.

MarianneD Gefeliciteerd !!!!!!

Ik ben benieuwd naar de prijs.

Liefs José

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...