vrijdag 14 november 2014

Het leven is een soap...

Lekkere zeepjes en blauw, prachtige combi toch? En als het dan ook nog zeep is die schapenmelk en wolvet bevat en heerlijk ruikt, dan kan ik het moeilijk weerstaan...

Ik geniet van deze mooie zeepjes, de verpakking alleen is al betoverend...

Met een paar mooie doeken van Dille & Kamille: plaatje!

Gewoon wat mooie plaatjes, waarbij ik nu steeds denk: zou de inhoud net zo mooi zijn als de verpakking? Het leven is een soap...
Gelukkig doet de kleur van de verpakking een boel: er is hoop!


10 opmerkingen:

Annelies zei

De buitenzijde geeft je in ieder geval al en goed gevoel !

Tony zei

Hallo Balsemien. Als ik in Utrecht ben ga ik altijd naar Dille en Kamille.Ik vind het een prachtige winkel die ze in Den Bosch niet hebben. De zeepjes zien er mooi uit. Groeten Tony

quiltsathome zei

Ja, de verpakking is inderdaad erg mooi. Het lijkt ook wel ee beetje op een mooi stofpatroon.

kaneeltje zei

Als de inhoud qua uiterlijk niet zo schoon is, kan de zeep nog wel heerlijk zijn ! Lekker vol en rijkschuimend ! Het omhulsel is in iedere geval te mooi om te openen. Het zijn meer van die zeepjes die je tussen je kleding in de kast legt, zo mooi !

KijkDaarIs zei

Mooie stijlvolle doosjes..daar kan toch ook alleen maar heerlijke zeep in zitten !..;0)
En anders lekker voor de show...ze zien er hartstikke mooi uit !!
Fijne dag..;0)

Mirjam zei

Oh ik was gisteren nog bij Dille en Kamille, maar heb deze zeepjes niet gezien. Volgende keer iets beter opletten, want ik vind die verpakkingen ook zo heel erg mooi...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Liefs,
Mirjam

Anny zei

Leuk, leuk.
, leuk! Zou ook niet misstaan als stofje die verpakking!

Nell zei

Heerlijk, al die mooie, kleine hebbedingetjes. Vandaag nog een lief, nostalgisch blik gekocht bij D&K. Maar tjee, wat moet ik me vaak inhouden ....

Guusje, zei

De zeepjes zien er prachtig uit en zo mooi verpakt. Dat vind ik ook altijd zo mooi een echt cadeautje.

staart zei

Ik ruik ze bijna door je woorden en foto's

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...