maandag 26 januari 2009

Een AFFO en een UFO...

Het borduurlapje van de LF-club is af. Het is mijn eerste Affo van dit jaar en binnen een week was ie af! Ik ga er geen doosje of iets dergelijks van maken, het wordt gewoon ingelijst denk ik...
Meestal moet het even 'zakken' en ineens weet ik na een poosje wat ik er precies mee wil.

Bij haar zag ik het ABC Country borduurboek en ik zat met mijn neus tegen het scherm... Zelf heb ik vorig jaar het Country borduurboek gekocht bij haar. Dit boek is net als het boek bij Marianne van Helen Wind. Vorig jaar was ik al verliefd geworden op het voorjaarshartje en vrijdag ben ik eraan begonnen. Voor mijn werk moest ik naar Zwolle en ik was op tijd klaar zodat ik 's middags heerlijk heb zitten borduren bij mijn zusje. En nu is het hart al bijna voor de helft klaar...



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...