zaterdag 31 januari 2009

Klos- & klusdag...

En toen was het alweer zaterdag: klosjesdag. De week ging deze keer wel erg snel voorbij...
Nee, dit zijn geen mislukte klosjes, maar de achterkant van een proefstukje van vier klosjes aan elkaar. Ik heb besloten dat ik alle klosjes gezellig door elkaar hussel en aan elkaar zet. Misschien ga ik nog wel iets met blokken doen, maar dat zie ik in de loop van de tijd wel.
Maar eh... zie je die mooie roos van alle puntjes in het midden? Hoe krijg ik alle naadjes mooi plat? Het zijn er nogal wat op een klein oppervlak. Ik ben geen NI gewend, dus misschien is het voor sommigen wel peanuts. Alle naadjes naar één kant, of alles openstrijken, nadat de blauwe verdwijnstiftstrepen ook daadwerkelijk verdwenen zijn? Ik vind het fijn om tips te krijgen!

Gauw terug naar de voorkant! Deze week maakte ik het klosje rechtsboven en linksonder, de week was voor mij tekort om meer klosjes te maken, hihi.... Ik maak van alle stofjes die ik geschikt vindt vijf klosjes en het einde is wat mij betreft nog langniet in zicht!
Helaas is het vandaag niet alleen klosdag, maar ook klusdag en ik ga gauw beginnen, zodat ik vanmiddag nog wat voor mezelf kan doen...


Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...