donderdag 8 januari 2009

Van rozen en nog eens rozen...

Ineens had ik ze een paar jaar geleden ontdekt: rozenstoffen. Ik struinde veel winkels in de omgeving af op zoek naar mooie lapjes. Naarmate ik meer lapjes had verzameld werd ik kritischer. Niet teveel kleur, niet teveel frutsels en de roos natuurgetrouw weergegeven... Inmiddels is het een redelijke voorraad ;-)

Van deze lapjes heb ik mijn molentjesquilt gemaakt, zie log van eergisteren, maar ik heb ook zomaar een quiltje "in elkaar geflanst" met negen paper-piece vierkanten.

Ik ben deze rozenquilt nu aan het doorquilten en dat is een leuk werkje voor tussendoor... Net als al die andere handwerkjes voor tussendoor...

Hier zie je al een stukje dat doorgequilt is... De inspiratiebron voor dit alles laat ik morgen zien!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...