maandag 30 maart 2009

A star is born...

Al een tijdje liep ik met vage plannetjes, en soms komen dingen samen en worden die plannen ineens concreet!
Ik had zo'n zin in iets met warme kleuren, even wat afwisseling met de klosjes. Ondertussen ben ik druk aan het doorquilten van de rozenquilt, maar zijn mijn vingertoppen wat beurs...
En wat doe je dan?
Winkelen in mijn voorraad lapjes, natuurlijk! Mooi op kleur liggen ze boven te wachten, totdat... Na het logje van Corrie over de UFO's durf ik best aan iets nieuws te beginnen. En bij  Supergoof en bij Bep zag ik sterren. In ander formaat en andere kleuren weliswaar, maar wel erg mooi. En ineens wist ik het!
Vanmiddag op ruitjespapier aan het tekenen gegaan en vervolgens tussen de bedrijven door twee sterren gemaakt. Tussen de bedrijven door, want het was even druk hier...
Vanochtend is er weer een lammetje geboren. Het slechte weer was weer voorbij, alsof moeder schaap er op gewacht had... Een prachtig ooitje!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...