zaterdag 20 december 2008

Klosserdeklosserdeklos...

Deze woordjes dreunen de hele dag al door mijn hoofd. Geënt op die Belgische kindervriend..... Juist die ja!
Ook ik ben gevallen voor de leuke klosjesmanie die aangewakkerd is door Supergoof. Dus ben ik boven in mijn eigen 'winkeltje' gaan shoppen en daar had ik nog veel japanse lapjes van een andere quilt. Daarover trouwens meer in een ander logje!

Deze Japanse lapjes heb ik gecombineerd met ecru/crème lapjes en zie daar: klosjes!
Ik heb het patroon van Supergoof wat aangepast en inmiddels zijn er 30 klosjes klaar... Het is een heerlijk werkje voor tussendoor.
En nu... verder met de voorbereidingen voor de kerst: boodschappen doen, was wegwerken en zo meer...
Een fijn weekeinde gewenst!

1 opmerking:

marcella zei

mooi, jouw Japanse klosjes. Even dacht ik dat je aan het kantklossen was geslagen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...