maandag 10 mei 2010

Emaille op maandag V...

Irma (klik) is de bedenkster van de logjes 'emaille op maandag'. Sinds een aantal weken doe ik daar aan mee... Bij haar kun je zien wie er nog meer meedoen...
Ik ontdek elke week meer emaille in en om het huis. Deze week viel mijn oog op dit theelichtje, dat achter in een kast in de kamer staat.

Het ingestanste motiefje is grappig hè?


In de kast staat ook mijn kip-en-haan servies van Zeller (klik). Kleurt leuk bij het theelichtje, toch? Ik heb van dit servies een ontbijtsetje, DH heeft de variant met bijtjes, maar volgens mij is het niet of nauwelijks meer verkrijgbaar...
Terug naar het theelichtje, er zit een goudkleurige bies op het lichtje en het groen is donkerder dan het gebruikelijke resedagroen emaille.
Waar het lichtje vandaan komt? Ik weet het niet meer!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...