zaterdag 29 mei 2010

Uit de oude doos...

Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de Antieke Quilt, maar er zijn te weinig vorderingen om te laten zien...
Daarom vandaag foto's van een van de eerste tops die ik ooit gemaakt heb. Het patroon heette Storm at Sea (klik). Op de link kun je zien wat kleur met dit patroon doet en hoe verschillend een quilt er dan uit komt te zien!

De variant die ik heb gemaakt heb ik helemaal na-geaapt uit een Ariadne. Er was een prijsvraag geweest en met dit ontwerp 'Wingerd en Korenbloem' heeft een inzendster de tweede prijs gewonnen.  Wie weet is het een van jullie ;-)
Ik vond het een prachtig patroon en ging aan het werk en maakte de blokken op de naaimachine!
En toen... was de stof op van bepaalde kleuren en is de top blijven liggen... een UFO dus.
Ik vind em nog steeds geweldig mooi!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...