woensdag 4 augustus 2010

Franse hexjes...

Na een aantal dagen in bed - een zomergriepje? - ben ik gelukkig weer op de been!
In Frankrijk is er, voor de tent op een lekker schaduwplekje, met enige regelmaat aan de hexjes gewerkt. Vaak zat DH naast me in zijn bijenboeken te neuzen en schema's te tekenen. De jeugd was aan het tafeltennissen, volleyballen of zat ook lekker te lezen...

Vantevoren had ik voldoende hexjes geknipt, zodat ik zo aan de slag kon... Deze zijn over en worden binnenkort tot een bloemetje verwerkt!

En zo ziet mijn hexenlapje er momenteel uit...


Tijdens de vakantie vond ik in de plaatselijke 'Tabac' heel veel quilttijdschriften. De Quiltmania had ik bij onze Bruna nog niet gevonden en nu lag ie daar zomaar voor de grijp... Weliswaar in het Frans, maar goedkoper dan in Nederland. Deze keer kocht ik ook het zomernummer met een aantal prachtige ontwerpen erin. 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...