woensdag 18 september 2013

Jane vorderingen...

Kijk, twee hoeken van de Jane Austen-quilt zijn klaar. Zie je dat de quilt helemaal symmetrisch wordt?

En dit is het totaalplaatje tot nu toe...
Het wordt een grote quilt: 2.67 x 2.29 meter om precies te zijn!

En hier zijn de grote en kleine wybers naast elkaar gelegd. De kleine wybertjes zijn uiteraard niet symmetrisch aan elkaar genaaid ;-)

De buitenste rand is van dezelfde stof als de sashings, leek me wel een rustig beeld...

Voorlopig kan ik niet verder met Jane: er moet getekend en geknipt worden!

21 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Deze Jane word ook zeer mooi !
Je naait de stukjes op de naaimachine, toch ?

Gert zei

Mooi!!! Een heel werk, maar wat mooi!

Ineke zei

Wat een werk zeg, maar wel prachtig, al die kleine wiebertjes.

Balsemien zei

Nee, Sis Voorn, dit is puur handwerk!

kaneeltje zei

Wat zal je bed er straks schitterend uitzien met deze quilt( neem aan dat het voorop je bed is ) ! En dat allemaal met de hand, pffff........jij liever dan ik ! Veel plezier met knippen voor de volgende ronde !

kaneeltje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
kaneeltje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
kaneeltje zei

Tja...ineens stond alles er 3 keer ! Vandaar gewijzigd !

Joke zei

Wauw, mooi hoor.
Als Jane toevallig nog eens in de buurt is mag je wel meekomen!

Anoniem zei

Prachtig wordt deze Jane,het lijkt wel een antieke!
Jammer dat je niet verder kunt-is er geen quilttekenkaboutertje in de buurt?
Succes!
groetjes,Truus uit Drenthe

Anny zei

Prachtig al die rozenstoffen en het ziet er echt ingewikkeld uit! Niks voor mij! dat wordt knoeien.

Lida zei

Wat is het toch een schitterende quilt en de stofjes die jij gebruikt zijn echt perfect! Heb je geen probleem met de schuin van draad? Moet ook nog steeds een wibertjes quilt knippen, ligt al jaren klaar (Patroon Petra Prins), maar heb nog niet het lef om de schaar erin te zetten, maar als ik de jouwe zie, wat een schitterend resultaat krijg je dan!
Groetjes
Lida

Unknown zei

Hij wordt werkelijk prachtig, ben benieuwd naar het vervolg. Teken en knip ze! Succes.

Groetjes,
Linda

marijna zei

Hij is prachtig aan het worden. Ik ben er helemaal weg van.

quiltsathome zei

Prachtig !
Is het allemaal schuin van draad ?
Ik heb er geen ervaring mee. Maar gaat het niet trekken ?
Of heb je daar een 'kneepje' voor ?
Hartelijke groet, Patricia

GRANNY'S HOUSE zei

Ik ben helemaal flieft op jou Jane, de mijne is natuurlijk ook niet lelijk, maar het zijn niet mijn stofjes, maar die van DD.

Groetjes
Ines

AnitaS zei

Wat wat mooie quilt wordt het. Wel heel veel werk.

Willeke de la Chambre zei

Echt prachtig!!!! Petje af!

marcella zei

dat komt helemaal goed met Jane, ik vind haar SUPER

Monica zei

Oh, wat wordt deze Jane Austen mooi...!!! wil je mij zeggen waar ik dit patroon zou kunnen vinden/kopen? is het een boekuitgave? ik ben er helemaal weg van. Succes met de rest

lheurebleue zei

wat groeien die mooi naar elkaar toe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...