woensdag 17 november 2010

Kadootjes I...

Wat is het leuk als mensen je iets geven wat zelfgemaakt is...
Enkele weken geleden was Willy (klik) een dagje op bezoek met haar man Gerrit. Het was een uitgebreid kraambezoek voor onze kleine hondjes. Het was een heel gezellige dag met beschuit met muisjes en veel gezellig bijkletsen, wandelen en handwerken!
Willy bracht een paar prachtige gehaakte pannenlappen voor me mee en ik mocht zelfs kiezen welke kleur ik wilde...
De twee dish-cloths die op de foto onder de pannenlappen liggen, kreeg ik al eerder van haar toen we naar de tentoonstelling in De Lier gingen en naar Hoek van Holland wilden...

En zo hangen ze samen aan mijn nieuwe rek in de keuken... De kleuren passen perfect!

Ik werd super verwend, uit Zweden bracht Willy ook nog dit mooie mandje mee: oogstmand, lapjesmand, breimand, rommelmand... De beweegbare hengsels zijn leuk hè? 

Om bovenstaande foto's te kunnen maken, moest eerst deze stapel 'rommel' van het aanrecht aan de kant ;-))
Nu ligt de tafel vol, zo blijf je lekker bezig...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...