woensdag 12 januari 2011

Driedubbelblij...

Ik ben erg blij!
Gisteren ontving ik een pakje per post waar dit mooie doosje uit tevoorschijn kwam. Het is vast de verpakking van heerlijk Italiaanse koekjes, chocolade of ander lekkers...
Maar dat zat er niet in!
Wat zat er wel in het doosje?

Deze prachtige ketting is door haar (klik) van bankenveloppen gemaakt. Ga maar es kijken op haar blog! Het is een schitterende ketting met mooie bedels en in mijn lievelingskleur ook nog...
Krijg ik die ketting zomaar? Nee, daar moet ik wel iets voor doen. Wat, dat ga ik dadelijk vertellen...
Eerst het doosje verder uitpakken!

Er zat een set tapasprikkers in, te leuk om te gebruiken, ook weer met zelfgemaakte kraal van bankpapier. Sjiek hè!
En nog was het doosje niet leeg!

In dit mooie zakdoekje was de ketting ingepakt... Het heeft een klosrandje, leuk hè?

Twee mooie briefjes zaten erbij, waarvan eentje als een soort gebruiksaanwijzing, de ander was een lieve persoonlijke groet...

En hier zie je een paar voorbeelden van dat papier. Het is 'gewoon' de binnenkant van bankenveloppen of papier van andere instellingen, sjiek gezegd security-paper.
Ik kijk sinds kort naar de binnenkant van de enveloppen en dit is mijn bescheiden oogst...
Om deze mooie ketting te kunnen winnen heb ik beloofd iets  'goeds' (klik) te gaan doen als ik de ketting zou winnen. En dat ga ik! Ik ga zelfs twee dingen doen. Ik ga samen met DH een wandeling maken en zwerfvuil verzamelen, hiervan doe ik verslag op mijn log... Dat is heel zichtbaar voor jullie.
Ik ga ook iets onzichtbaars doen: ik ga een bedrag overmaken aan het Liliane Fonds. Zij zetten zich in voor kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden. Onze DS is met een volledige schisis (klik) geboren en we weten uit eigen ervaring hoe belangrijk de operaties zijn. Vooral in ontwikkelingslanden hebben kinderen met een schisis die geopereerd zijn veel meer kansen. Dus!
Voordeel van een overschrijving per bank: er komt weer een envelop van de bank per post ;-)
Ik ben driedubbelblij: met DS, met de ketting, en dat ik iets kan doen!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...