dinsdag 9 augustus 2011

Hexendagje...

Gisteren ging ik naar haar (klik) om te gaan hexen...
Ik had natuurlijk op de bezem kunnen gaan, maar vanwege het superslechte weer reed ik in mijn auto ;-))
We hebben heel wat thee weggewerkt terwijl we ondertussen ijverig aan een speldenkussentje werkten en onze monden niet stilstonden. Toch fijn dat we zo goed kunnen multitasken als vrouwen...

We hadden een afbeelding van een speldenkussentje gevonden op internet en zijn zomaar begonnen! De zijkant van een hexje meet ongeveer 1 cm, dus je kunt wel nagaan dat het best een gepruts was met de kleine vierkantjes opzij...
Willy's man zorgde voor een lekkere maaltijd, waarvan ik vooral de salade heerlijk vond.

Toen ik naar huis ging hoefde het kussentje alleen nog even opgevuld te worden, daarna de laatste kantjes dichtnaaien, een draadje eromheen en doorheen steken en tenslotte een knoopje erop.
Leuk hè?

Dit speldenkussentje gaat echt niet weg nu... Gisteravond kon ik het nergens vinden en ik dacht dat ik het bij Willy had laten liggen.
Vanochtend vroeg zag ik het naast de auto liggen, waarschijnlijk bij het uitstappen uit het bakje gevallen...
Mijn rode metgezel blijft bij me tot ie uitelkaar valt!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...