zaterdag 25 mei 2013

Weer thuis...

Na een heel intensieve maar ook bijzondere week ben ik thuis aan het rommelen. Ik heb weer zin om met mijn lapjes verder te gaan...

De 'Azura' krijgt steeds meer vorm. Ik ben met de laatste strook bezig... en ga vanavond daarmee verder.
Eerst verder met de was, slaapkamer opruimen en andere favoriete klusjes ;-(

Gelukkig is er ook een leuke klus: deze lekkere citroentaart ga ik voor DS maken, nou ja niet alleen voor hem natuurlijk...

In 2011 hebben we deze taart al eens gemaakt en was het een succes! Nu ga ik hem maken terwijl DS aan zijn economie examen werkt... Wil hem een beetje vertroetelen en hem door de laatste loodjes loodsen, na mijn vele afwezigheid deze week!
Ik merk dat ik me veel drukker maak over het examen dan hij, is dat normaal?

20 opmerkingen:

Annelein zei

Zo raar om bij jou "mijn" quilt te zien.... maar ook zo leuk!!!

En die citroentaart... die ziet er jammie uit...

Joke zei

Of dat normaal is???
Jazeker, je bent zijn moeder!

AnitaS zei

Tuurlijk is het normaal, jij bent zijn moeder. Verwen hem maar lekker met die lekkere taart.

nelly zei

Hoi! JA, da's normaal. Wens DS maar heel veel succes met de laatste loodjes!Liefs!

Het lieve leven... zei

oooh heerlijk die taart!!wij maken hem ook soms. en ja..dat is helemaal normaal...moederexamenstress zei ik pas nog tegen een vriendin wiens zoon ook nu examen doet. Dus vertroetel jezelf ook maar even ;) Liefs Petra

Martine zei

Moeders blijven zich altijd druk maken.
Ik ook en ik erger me dan want dan lijk ik weer



Moeders blijven zich altijd druk maken .
Mijn moeder deed dat en ik vond het vreselijk en nu doe ik hetzelfde.









els b zei

Dat hoort zo, die moederexamenstress!

quiltsathome zei

Wat wordt je 'Azura' mooi !
en het idee voor dit randje zou ik ook moeten onthouden.

Hmmmm, een taart maken is wel een leuk idee ! ik heb ook een zoon die nu Eindexamen Middelbare school doet. hij gaat het vast heel lekker vinden !

Ria, zei

Ziet er heerlijk uit, zowel de Azura als de taart.
En tob nou maar niet: Echte moeders doen zo! Hij zal het zeker waarderen.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat, des te lekkerder smaakt de taart :)

Ineke zei

Mmmm lekker de citroen taart. En de Azurra wordt wel heel erg mooi!

Carin Wijnand zei

Alles weer een beetje goed?
Taart voor moeder lijkt me een goed idee, suiker maakt je mellow en kun je alle spanningen aan :) Succes met de laatste loodjes.

Klaske zei

Ja hoor heel normaal, zo gaat het hier ook ;-))
Ziet er goed uit die taart!

Annelies zei

Geniet van je quilt en natuurlijk van de heerlijke taart.

Annie Kingma zei

Ik denk het wel hoor, was bij mij wel zo meestal zo. Examen doen is heel speciaal vond ik altijd.
lekkere taart.
Groetnis Annie

GRANNY'S HOUSE zei

Heel normaal Mienke, ik had en heb dat nog altijd.
Mmmmmmmm die taart ligt heel stiekem naar mij te knipogen ;-)

Groetjes
Ines

Awina zei

moederexamenstress? Mijn dochter zegt dat ik zenuwachtiger ben dan dat zij is...mmmm errug;)

Grit zei

Beautiful work.
Greetings Grit

Guusje, zei

Wat wordt je quilt toch mooi zulke mooie stoffen. En wat een heerlijke taart, ja het is normaal dat je je druk maakt je hebt er geen invloed op maar wilt zo graag dat het goed gaat.

Lida zei

Wat wordt je top mooi! Wat een prachtige stofjes en die mooie kleuren, ben er echt weg van! Wat betreft die rust van je DS, hij weet hoe hard hij heeft gestudeerd en weet wat hij kan, dus Mams een beetje vertrouwen dan komt het wel goed en met die taart slaag hij vast met vlag en wimpel! Sterkte! Groetjes
Lida

betty prins zei

Wat wordt je Azure quilt mooi!
en die citroentaart, om te smullen!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...