maandag 9 juni 2014

Pinksterren...

Een heerlijk pinksterweekeinde ligt bijna achter ons, een weekeinde vol handwerken en afspraken! Van dat handwerken zal ik de komende week meer laten zien, ik heb de smaak weer helemaal te pakken!
Een aantal van deze sterren zag het levenslicht...

Het zijn witte sterren met een donkere achtergrond, voornamelijk in roodtinten...

En rode sterren met een witte achtergrond, er is een blauw stofje met veel rood dat in deze quilt mee gaat doen! Vorig jaar kocht ik het patroon 'Ring of Roses' en kreeg het eerste lapje van Patricia (klik), zo lief!
Intussen zijn er wat sterren gemaakt en weet ik nog niet hoe het eindresultaat eruit komt te zien, in elk geval volg ik niet het hele patroon. 'Ring of Roses' staat trouwens nu in de nieuwste uitgave van Quiltmania, het is nog steeds een patroon waar mijn hartje sneller van gaat kloppen...

Dit zijn de rode stoffen, die ik gebruik. Het koelt nu gelukkig iets af - heb ook een lekkere koude doek in mijn nek, helpt ook geweldig - en ik kan nog een paar pinksterren in elkaar zetten!

9 opmerkingen:

Martine zei

Je Pinksterren ( leuke woordspeling ) zien er erg leuk uit. Mooie stofjes die je gebruikt.

Nelly zei

MOOOOOOOOOOI MOOOOOOOOOOOI en in het echt zijn ze nog veeeeeeeeel mooier!

Anoniem zei

Heel mooi en wat leuk om eens de sterren in het wit en de rest eromheen in een kleurtje te doen. Heeft de koude doek in je nek geholpen?

Lida zei

Mooi jouw sterren en het was echt weer voor kleine dingen dus die sterren pasten precies! Mooie stofjes heb je ervoor! Groetjes
Lida

Truus zei

Mooie Pinksterren heb je gemaakt met prachtige stofjes.
groetjes,Truus uit Drenthe

Annie Kingma zei

Mooi de Ring Rose, had vorige week de nieuwe Quilt Mania gekocht, en in gedachten al op mijn lijstje gezet, wil ie echt een keer maken
Prachtig mooie stofjes heb je er vor
Groetnis Annie

betty prins zei

Mienke wat een mooie sterretjes, bij elkaar al zo'n prachtig gezicht!
Ik heb ook een lapje met sterretjes liggen, dat nog echt verder af gemaakt moet worden...

Guusje, zei

Wat een mooie sterren en de Ring of Roses is een heel erg mooi patroon ik ben er ook al voor gevallen.

Corina zei

wat een mooie sterretjes! je zou er zo zin in krijgen om ook zoiets te doen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...