vrijdag 23 januari 2009

Een blik openen III...

Vandaag laat ik het breiwerk zien, dat in het blik zit. Het meeste is gebreid van katoen. Ik durf de lapjes niet te wassen, maar eigenlijk vind ik dat verkleurde wel leuk!
Ik vermoed dat deze lap in vier delen gebreid is en later aan elkaar gezet, maar zeker ben ik daar niet van. Kun je zoiets ook vanuit het midden breien? Wie het weet mag het zeggen!

Hier is nog een foto waar het lapje in zijn geheel op staat, het meet ongeveer 25 x 25 cm.

Deze foto is van zes heel verschillend gebreide lapjes, allemaal gebreid van katoen. Ik kan er niet zoveel over vertellen, maar misschien dat iemand anders er meer van weet?

Tenslotte nog een foto van vijf wollen lapjes, die er wat 'simpeler' uitzien. In sommige werkjes is flink gebroddeld, zoals mijn moeder dat vroeger noemde!
In het blikje zitten ook nog allerlei haakwerkjes, wordt vervolgd dus!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...