zaterdag 14 februari 2009

Valentijnsklosjes...

Speciale klosjes voor Valentijnsdag! Ik was blijven steken bij 102 en een half klosje en nu heb ik er 121. Er zijn er dus 18 en een halve bijgekomen.
Van alle lapjes zijn er steeds vijf klosjes. En eentje is nu nog alleen...
Ik heb nu 25 verschillende stoffen gebruikt, allemaal Japans! Gelukkig heb ik nog andere lapjes liggen, dus ik kan nog even vooruit. Voor de witte randen gebruik ik zeven verschillende stoffen.

Vanochtend ga ik mijn beide grote liefdes (wie zouden dat toch zijn?) met een valentijnsontbijtje verrassen! Een heerlijk gebakken hartje met rozijnen en chocolade en nootjes erin verwerkt. Ahum, ik heb natuurlijk ook zo'n heerlijk broodje voor mezelf gekocht...

Alle klosjes in een mandje...

En alle klosjes uitgespreid!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...