dinsdag 24 maart 2009

Bergen van werk...

Deze kaart getiteld 'Bergen van werk' komt uit de Zakatlas van de Belevingswereld. Ik kreeg de atlas samen met mijn collega's van onze werkgever. De atlas is gemaakt door Louise van Swaaij en Jean Klare. Het is een reuzeleuke atlas met voorin een heuse legenda en een heleboel themakaarten: o.a. Groei, Geheim, Kennis, Doen en Laten, Thuis...
Gisteren had ik even behoefte aan de kaart 'Bergen van werk', waarbij de was symbool stond voor de bergen werk die ik de afgelopen week verzet had en de klussen die ik zowel in huis als daarbuiten nog te doen heb. Het meeste is wel geregeld, maar het was/is even een beetje veel! Na een poosje lezen en kijken in de atlas heb ik de weg weer gevonden!

Zeker nu de tuin ook lokt en de avonden langer gaan worden heb ik besloten iets minder vaak een logje te schrijven. Zo blijft alles in evenwicht... De kaart 'Moeras van verveling' die ook in de atlas staat is niet aan mij besteed! Ik ben trouwens een enorme fan van atlassen en er staan er hier de nodige in de kast. Een andere keer dus een logje over atlassen...

Ik heb afgelopen week nog een klein lapje geklost om verschillende randjes te leren. Leuk hè? Ik merk dat het klossen steeds meer automatisch gaat, tenminste als het een stukje recht-toe-recht-aan is. Het gaat ook steeds sneller en het straktrekken van de draadjes lukt ook al een beetje. We komen er wel...

Tenslotte heb ik mij voorgenomen iedere dag een stukje te quilten. Net als sommige anderen, vind ik het patchen leuker dan het doorquilten. Als ik nu iedere avond een klein stukje doe... Vanavond ga ik verder met mijn rozenquiltje!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...