maandag 2 maart 2009

Een huiselijke zondag...

Nee, er zit geen vuiltje in je oog of op je scherm. Dit is de achterkant van een huisje uit de 'Remember me' serie van de dames van Blackbird Design. Vind je het zo niet grappig er uit zien? Net gobelin, maar dan ietsje slordiger, hihihi! Dat ik het huisje achterstevoren laat zien heeft trouwens een reden... Wordt vervolgd!

Vergeleken met de laatste keer dat ik dit huisje liet zien zijn er alweer heel wat steekjes gemaakt. Het waren wel wat saaie steekjes, want ik heb aan het gras gewerkt. Nu is dat ook wel weer fijn - dat het een beetje saai is bedoel ik - want dan kan ik onder het borduren lekker kletsen.

En dat hebben we gedaan gistermiddag en -avond. Ik kreeg bezoek van iemand en die bracht een lentepotje mee! En een klein kipje...
Lief hè? Binnenkort bloeien er hopelijk blauwe druifjes in...

En dan nu de toestand in de wereld van de lammetjes... We hebben veel uit het raam gekeken en genoten gisteren. Buiten leek het wel circus. Alle lammetjes waren aan het rennen in rondjes achter elkaar aan: over de zandbultjes, om de fruitbomen. Ze zijn nu zo snel dat je ze niet meer zo kunt pakken! Zondag zijn er geen lammetjes geboren. Wel schommelen er nog ongeveer 10 dikke drachtige dames door het land...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...