zondag 1 maart 2009

Tante, de hartelijke groeten van ons!

Toen ik in 1961 geboren werd, heeft mijn tante W. een geboortetegeltje gemaakt. Met vilt en stof heeft ze een wiegje gemaakt dat buiten staat...



Ik vind het zo leuk gemaakt, de bloemetjes zijn best pietepeuterig en de wieltjes zijn vrolijk met rood garen gefestonneerd en het wiegje weer met geel. De achterkant is een gezellig blauw-wit ruitje… Toen ik jonger was hing dit tegeltje op mijn slaapkamer, hier hangt het in de gang.
Tante is inmiddels al 90 jaar, maar nog zeer van deze tijd. Gelukkig heeft ze een redelijke gezondheid en een zeer krasse geest. Tante heeft een site op Hyves en wordt daar door neven en nichten regelmatig ‘bezocht’. Ook surft tante op het internet en is zij een van mijn stille lezers. Via deze ongebruikelijke weg wil ik haar de hartelijke groeten van ons drietjes doen en een heel fijne zondag wensen!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...