dinsdag 3 maart 2009

Thee...

Deze koffie- en thee bewaarpotten zijn me heel dierbaar. Toen onze DS voor het eerst als hulpsinterklaas kadootjes ging kopen wilde hij naar de Marskramer. Daar bleef hij heel lang en natuurlijk was ik stiknieuwsgierig. Op pakjesavond kreeg DH de ‘koffiepot’ en de ‘theepot’ was voor mij! DH drinkt altijd koffie en ik altijd thee… Beide potten zijn trouwens in gebruik voor thee. Er worden theezakjes van DE in bewaard: gewone groene engelse melange in de ene en citroenthee in de andere.


Een lege theedoos… Ik denk dat ik er handwerkspulletjes in ga bewaren, borduurdraadjes of zo… Het doosje kreeg ik van DH, ik vind de sluiting wel grappig en het is een stoer kistje!

Tenslotte nog wat theedozen uit Engeland… Ahum, de koekjes zijn er niet meer, maar ze waren heerlijk!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...