zaterdag 28 februari 2009

Klosjes...


Door de reactie van Jeannet (klik) ging ik overstag en heb ik nog flink wat Japanse lapjes ingeslagen voor een prikkie!
En nu ben ik hard aan het nadenken over mijn klosjesquilt. Ik zie her en der zulke leuke quilts verschijnen, dat het al een weekje rommelt in mijn hoofd... De twijfel die ik in het begin had om 'alleen' maar klosjes aan elkaar te zetten en zo een quiltje te makern is helemaal terug. Ik maak ondertussen gewoon klosjes en broed op een mooi middenstuk.

Maar natuurlijk wel iets anders dan anderen... Deze week maakte ik 12 klosjes, in totaal heb ik er nu 145. Afgelopen week is er hard getimmerd aan allerlei huisjes, de klosjes gaan daardoor in een lager tempo. Ook heb ik voor het eerst na mijn griep het kantklossen weer opgepakt, daarover en over de huisjes komende week meer... Er zijn nog geen lammetjes bijgekomen. Of de ram heeft destijds even pauze genomen of de moeders wachten beter weer af. De lammetjes sprinten al hard door de wei en springen af en toe met vier pootjes tegelijk los van de grond, geen bokkensprongen maar lammetjessprongen...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...