zaterdag 18 april 2009

Van klosjes en Klossie...

Afgelopen week was ik lekker aan de klos! Ik maakte 7 grote klossen erbij en ben begonnen met de klossen aan elkaar te zetten. Er zitten nu twee rijen van het middenstuk aan elkaar.
Afgelopen donderdag heb ik de twee grijs/blauwe stofjes aangeschaft. Tja, de kleur van de mereleitjes zat weer helemaal in mijn hoofd, maar dat was iets te fel voor mijn klosjesquilt... Deze twee stofjes zijn perfect!
Komende week ga ik verder met het aan elkaar zetten van de klossen en kleine klosjes bijmaken!
We hebben nu geen Lampie meer maar Klossie...

Ik wandelde één van de afgelopen dagen met een fles naar Lampie...
Ze riep ons al van verre: "Flèèèhèèès!" En kwam aangerend... eh geklost. Toen ik keek waarom ze zo vreemd liep zag ik dat dit stukje hout om haar achterpootje zat. Kennelijk was ze er precies met haar pootje in gaan staan. En zo werd Lampie voor even Klossie... We konden het zonder problemen van haar pootje afhalen, gelukkig! Ondertussen lurkte Lampie aan de fles...
Het weer is fantastisch, met de dag wordt alles groener: ik ben buiten!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...