maandag 14 december 2009

Een groot vraagteken...

Nee, dit is niet mijn pakket van de Kerstruil!
Wat is dit dan wel?
Vroeger was er op zaterdagavond een tv-programma waar iedereen voor thuis bleef. Ook ik zat als tiener te kijken naar de show waarin de doos met het vraagteken op de lopende band voorbij kwam...
Weet je het nog?

Binnenkort bestaat mijn web-log alweer één jaar. Een jaar van veel ontmoetingen en veel plezier!
En als je jarig bent is het feest en wordt er getracteerd. Waarop? Dat is een groot vraagteken. Wel kan ik verklappen dat de inhoud van deze doos een weerspiegeling van dit log is...

Wil je kans maken op de inhoud:
1. Plaats een reactie - ook stille lezers worden hierbij van harte uitgenodigd!
2. Je mag zo vaak reageren als je wilt!
3. Sluitingsdatum zaterdag 19 december 23:59 uur

Zondag zal ik de slingers ophangen en vier ik mijn feestje. Ik maak dan bekend wie de gelukkige winnaar is!

Tot dan!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...