zaterdag 30 januari 2010

Nogmaals Beatrix en raad je plaatje...

Op mijn Beatrix Potterborduurwerk lijken de kleuren die ik gebruik erg op elkaar. Hier kun je goed de verschillende kleuren zien... Er ontbreekt een kleur, dat klopt! In het achterste vakje ligt de beigekleur, die moet nog op een bobbin gewikkeld worden...


Gister- en eergisteravond waren DH en DS de spieren aan het losmaken in de sportschool. Rust in huis... ik heb heerlijk een paar uurtjes zitten borduren en muziek geluisterd. Natuurlijk is er achteruitgeborduurd: in het bovenste randmotief. Maar daarover de volgende keer meer!

Detail!
Vandaag ga ik aan de klos. Beatrix leg ik weer even aan de kant. Ik hoop morgen mijn vorderingen aan de klosjeslap te kunnen laten zien...

Tenslotte... een klein raadseltje: wat is dit ofwel wat is hier gebeurd? Morgen komt het antwoord!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...