zondag 7 februari 2010

Een broek om in te wonen...

Zomaar een mooi stofje? Nee, niet zomaar! Bij haar (klik) las ik een enige log over een lievelingskledingstuk...
Hierdoor aangestoken, ben ik vanavond in mijn kledingkast gaan kijken en heb  een 'gouwe-ouwe' opgedoken.

Dit is de broek die bij de stof hoort: een ruimvallend model met elastiek in de taille. Heerlijk met een hemdje, spijkerjasje en sandalen of zomerschoenen. Maar ook heerlijk in de winter met een maillot eronder, met laarzen en een warme trui.
Er zijn mensen die me in deze broek uit kunnen tekenen, zoveel heb ik hem wel aangehad...


De stof is helemaal doorgesleten! Ik kan alleen geen afstand van de broek doen. Ik kijk regelmatig in stoffenzaken naar mooie stof, zodat ik het model zelf na kan maken..
Tot nu toe geen mooie stof gevonden, het moet een beetje rimpelige katoen zijn, seersucker (klik)
heet het.



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...