vrijdag 8 april 2011

Steekje voor steekje...

Nu de eerste sterren klaar zijn, kun je de vorm al beter zien. Waarom ben ik niet eerder hiermee begonnen, het doorquilten vind ik ontzettend leuk...

Eerlijk is eerlijk, goed gereedschap is het halve werk! De naaldentrekker is onmisbaar en de naaldjes die ik nu gebruik zijn echt geweldig...
In een schaaltje heb ik steeds alles bij de hand. Het houten doosje stond zaterdag in een brocantewinkeltje naar me te lachen en hield daar niet meer mee op ;-) Nou, toen moest ie mee...

DH heeft met een stanleymes deze gebogen lijn in paternoplaat uitgesneden. Deze mal leg ik op de sterren en zo heb ik overal dezelfde mooie lijn...
Ik heb natuurlijk geprobeerd zonder mal de lijnen te tekenen, dat was geen succes!

Misschien kan ik dit weekeinde buiten in het zonnetje een paar steekjes doen...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...