zaterdag 9 april 2011

Vroeger...

Vroeger is veel in mijn hoofd de laatste weken...
In mei en juni zijn er twee bijeenkomsten: een van klas 6 van de basisschool uit 1973 en een van klas 6 van het voortgezet onderwijs uit 1979.
Bij beide ben ik betrokken bij de organisatie. Het is ontzettend leuk om te zien waar iedereen terecht gekomen is en waar we na een halve eeuw in het leven beland zijn...
Gisteravond hadden we een heel gezellig informeel 'pizzabakfeestje' op mijn werk. Er werd gevraagd een foto uit je kindertijd mee te nemen en daar hebben we een leuk spel mee gedaan.
Hier zijn nog wat foto's uit mijn kindertijd en jonge jaren...
Nu zet ik de blik op het heden: ik heb een weddenschap van DS verloren en mag de hele zomer grasmaaien, te beginnen bij vandaag. Maar 'elk nadeel heb ze voordeel': het is goed voor mijn lijf, want we hebben geen zitmaaier en gras genoeg ;-))
Door de twee reunie's, het tijdstip van Hemelvaart en Pinksteren en andere festiviteiten hier in de buurt verschuift onze open dag naar het najaar! Binnenkort komt de vooraankondiging op mijn log.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...