zondag 7 augustus 2011

Wie wat bewaart (2)...

Deze puzzel met heel ingewikkelde stukjes en prachtige zachte tinten mag blijven.

...die heeft wat! Ik houd erg van puzzelen: bij het opruimen van de zolder kom ik nogal wat puzzels tegen.

Met de blokjes met afbeeldingen van boerderijdieren heb ik in mijn vroegste jeugd gespeeld...

Gelukkig... ik kan het nog ;-))

DS had weer hele andere puzzels toen hij kleiner was...

Leuk hè? Natuurlijk mogen de blokjes en poezen ook blijven, maar wat is het soms moeilijk om dingen weg te doen. Aan de andere kant kom ik ook dingen tegen waarvan ik het bestaan helemaal kwijt was...
Pfff, het valt niet mee, daar is mijn eerste pop en ook die van mijn moeder... Ik stop met opruimen!

2 opmerkingen:

Willy zei

Leuk om zo af en toe eens in de oude spullen te duiken.
Groetjes

Willeke zei

Bij het zien van die vierkanten blokken met kipjes....
Glimlach van herkenning. Leuk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...