woensdag 29 mei 2013

Rozen op zondagmiddag...

Afgelopen zondag had ik ineens geen zin meer in die lentegroene Azura. Nee, warme herfsttinten bij een brandende kachel, dat was een beter idee! Dus werd het borduren aan de Rose Quaker...

Ik borduurde ontluikende rozenknoppen in een donkere warme rood tint...

Buiten staan de pioenrozen ook in de knop...

Ze bloeien altijd maar even, en dan moet je ervan genieten!

En genieten dat deed ik, want hoewel de kachel binnen volop brandde, gingen de vogels buiten tekeer alsof ze met hun gezang het slechte weer wilden verdrijven. Mooiere muziek kon ik me niet wensen zondagmiddag! Ik borduurde een stukje aan deze takjeskrans...

...en begon met dit randmotief. Dat borduren was een goede remedie tegen de examenstress waar vooral ik last van had (heb). Intussen is het examen achter de rug en hopen we het beste ervan!

15 opmerkingen:

Carin Wijnand zei

En wat is het een prachtig borduurwerk en die pioenen.... bijzonder.
Succes met wachten op de uitslag, dat duurt nog even denk ik?

Manuela zei

Die Stickerei wird wunderschön.

Liebe Grüße
Manuela

Anoniem zei

Wat een mooi borduurwerk ben je aan het maken!Borduren werkt heerlijk ontspannend net als doorpitten.
Dit zijn zachtrose pioenen?Misschien kunnen we daar nu langer van genieten als het weer wat koel blijft.
Succes met de stress van het wachten op de uitslag.
Geen uilen meer in de tuin???
zonnige dag!
groetjes,Truus uit Drenthe

GRANNY'S HOUSE zei

Schitterende borduurwerk,!!!

Groetjes
Ines

marijna zei

Mooi de pioenen. Maar he borduurwerk wordt erg mooi. Heeft DS zijn examen gedaan? Nu maar duimen. Of denkt hij het gehaald te hebben. Het blijft altijd spannend zo'n uitslag.

Annie Kingma zei

Prachtig mooi borduurwerk, ook helemaal mijn idee.
Groetnis Annie

Grit zei

Wunderschöne Stickerei.
Liebe Grüße Grit

Annelies zei

Fijn als je meerdere dingen onder handen hebt dan kun je nog eens switchen. Een prachtige lap.

kaneeltje zei

Blijkbaar heeft je zoon geen Frans, dat de examenstress voorbij is. Althans nu nog even doorbijten tot de vlag mag hangen.....leuk om je borduurwerk weer eens even te zien, voor jezelf lekker om af en toe een ander werkje te kunnen pakken en voor ons oog is verandering wel eens goed.

Joke zei

Wat een lief borduurwerk.

Fijn dat de examens achter de rug zijn.
Weer een hobbeltje gehad.

Janneke zei

Heel mooi dat borduurwerk, echt iets voor een zondagmiddag bij de kachel (eind mei....). Niet te geloven dat we de kachel nog nodig hebben. Heb even bijgelezen, wat zijn die Fiep en Jet een schatten, starend naar de kuikentjes en dan Sam over de onderdeur hangend, heerlijk genieten.
Wonderschoon om de Wielewaal te horen, vind ik ook zo prachtig.
De ergste examenstress is voorbij nu nog even de uitslag spanning en dan kan hopelijk de vlag uit!

Jeanny zei

Je borduurwerk wordt een juweel in prachtige tinten!

Lida zei

Wat een prachtig borduurwerk en nu sterkte gewenst met het wachten, vond ik nog slopender! Groetjes
Lida

AnitaS zei

Mooi borduurwerk is het. Ik zal duimen voor een goede uitslag.

Marijke zei

O wat een prachtig borduurwerk met mooie kleuren!
groetjes van Marijke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...