zondag 26 januari 2014

Heerlijk dagje weg!

Gisteren waren we in het prachtige nieuwe atelier van Jookies (klik) in Eibergen voor een dagje handwerken, lachen, kletsen en genieten van elkaars gezelschap en te zien wat iedereen maakt. Zo veel verschillende soorten quilts, maar ook veel borduurwerk, allemaal prachtig!
Willy (klik), Gerda (klik), Ingrid (klik), Anke (klik), Willeke (klik), Joyce (klik), Johanna (klik) en Joke, samen vormen we een bont gezelschap! Warempel waren we gisteren af en toe stil, er werd ijverig geborduurd en er werden lapjes aan elkaar gezet.
Wat is haar winkel prachtig geworden...

Veel prachtige hoekjes met mooie spulletjes...

Waar je ook kijkt, alles is in 'Jookies-stijl', de warmte en gezelligheid stralen ervan af!

En nu zit ik in mijn keuken, kijk uit het raam en geniet van het winterse uitzicht! Mijn gedachten zijn bij gisteren. Om mijn mond speelt een lach, mijn kaken malen: chocolade, caramel...
De heerlijke pot-vol-koekjes om zelf te bakken, het leuke konijnen-schaartje, het borduurtje, het heerlijk geurende bloemetje, teveel om op te noemen.
Veel om nog eens over te mijmeren! Veel om nog niet over na te willen denken, maar het stiekem wel doen, zoveel inspiratie!
En... mocht je na 5 februari in de buurt van Eibergen zijn: ga bij Jookies kijken!

14 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Wat was het gezellig hé...!
zoveel mooi's.....
ik weet ook niet waar ik moet beginnen...dus ga ik maar lekker verder met de hexjes..en mijn borduurwerkje!!
en neem ik zo een lekker drents turfje...JAMMIE!!!!!
Fijne dag

Willy zei

Het is een dag van nagenieten. Jij zo te zien met een prachtig winters uitzicht.
De Drentse turfjes gingen er in als (Oude Wijven)koek. Ze zijn al heerlijk op gesmikkeld(samen hoor!)
Fijne zondag,

@nke zei

Het was een heerlijke dag, om nog lang met veel plezier op terug te kijken. Maar het uitzicht bij jou, om jalours op te worden! Enne, de koek was verrrrukkkkkeluk!

AnitaS zei

Jullie hebben het duidelijk erg leuk gehad. Mooie ruimte.

Sis Voorn zei

Volgens mij hebben jullie het errrruuuuggg leuk gehad ;)
Ik ga eens zoeken waar Eibergen ligt ....

Joke zei

Ook weer goed thuisgekomen samen? Hoop dat je nog wel een beetje gezelligheid aan Johanna hebt gehad. Beetje bijzonder maar een erg lieve vrouw!

betty prins zei

Wat een heerlijk dagje hebben jullie gehad, wat is het toch gezellig met elkaar te lachen te kletsen en te handwerken...
Tot de 5e, ik kijk ernaar uit je te ontmoeten!

Anoniem zei

Heerlijk zo'n gezellig dagje uit! En jij had turfjes meegenomen?--zalig!
Maar goed dat je niet het weer van deze dag had-de strooiauto's rijden hier geregeld langs.
Lekker na genieten vandaag.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Hi hi, wat een geweldig leuke dag hebben jullie gehad! Ik kan me de pret helemaal voorstellen :) En mocht Eibergen een keer in de buurt zijn dan wil ik er zeker een keer bij Jookies gaan kijken. En oh, die sneeuw Mienke, om jaloers op te worden :))!! Fijne zondag nog, en groetjes aan Johanna!

Janneke zei

Heb zoëven Willy's blog gelezen, wat zullen jullie met z'n allen een plezier gehad hebben daar in dat prachtige atelier in Eibergen. Ik zie dat het bij jullie een beetje heeft gesneeuwd, hier helaas niets alleen maar druilerige regen.
Groeten,
Janneke

Joyce (QUILTDJOOJS) zei

Wat een bofkonten zijn we toch!! Zit ook al de hele dag terug te denken....... ;-) Heb je al gezien hoe goed de sokken bij Gerda staan?
:-))

Annelein zei

Gezellig was het! En wat een uitzicht heb jij zeg!!!!

Doe je Johanna de groeten?

Fijne dag...

Supergoof zei

Groetjes aan Johanna!!
;o)

Petra Prins zei

Van Gerda al gehoord hoe gezellig het was. Geweldige foto's. Dank je wel, zodra 't lukt ga ik kijken in de nieuwe winkel van Jookies.
Prachtige foto ook van de tuin met sneeuw. Wij hebben geen vlok gehad!
Grtjs Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...