dinsdag 21 oktober 2014

Lekker lezen...

Het is weer het seizoen om lekker op de bank te hangen met een mooi blad... Ik houd er erg van!
Heerlijk ideeën opdoen voor in huis, een lekker recept uit proberen of lezen over avontuurlijke reizigers: in Seasons vind ik dat allemaal!

Of wegdromen over Engeland met dit geweldige blad. Leuke Engelse websites ontdekken met leuke informatie en ideeën op allerlei gebied...

En... niet onbelangrijk: onthaasten en leven-in-het-hier-en-nu met Flow. Interviews, citaten, veel creativiteit en mooie illustraties, regelmatig kleine kadootjes van papier, Flow blijft verrassen!

Voor 'elck wat wils'... Daarom was mijn give-away ter gelegenheid van mijn duizendste blogje een tijdschriftenbon, zodat de winnaar/winnares zelf kan kiezen waarover hij/zij wil gaan lezen...
Deze foto plaatste winnares Olga op Facebook, de bon is dus goed aangekomen!

11 opmerkingen:

ireneinhetatelier zei

Heerlijk, die tijdschriften, dit zijn ook de bladen waar ik het .liefst mee op de bank zit - tablet erbij om van alles op te zoeken, heerlijk!
Ik vond ook nog een kraskaartje in een tijdschrift: goed voor korting bij Bruna of Primera.. Ga ik toch even verzilveren. Feestje!

Ineke zei

Wat een leuk cadeau, Olga zal er vast blij mee zijn geweest!

Liefs, Ineke

Mirjam zei

Hoi Mienke,
Wat een leuk cadeau, zo'n bon. De bovenste twee bladen, de Seasons en de Country Living, lees ik ook heel erg graag. En dan maar lekker wegdromen hè... heerlijk. Fantastisch voor de inspiratie...
Fijne avond,
liefs,
Mirjam

Villa Zeezicht zei

Leuk cadeau zeg, ik kan me helemaal voorstellen dat Olga daar blij mee is :) Jouw eerste blad is ook mijn favoriet! Enne, veel leesplezier nu Mienke, het is er weer voor ;)

Anny zei

Heerlijk lezen. Ik ben ook een groot fan van de Country Living! En er ligt een hele stapel ouwetjes vlak naast m' n bed. Ze blijven altijd gezellig om te lezen geniet maar lekker.

Guusje, zei

Wat een leuk cadeau en wat een heerlijke bladen laat je zien. Vol inspiratie en veel leesplezier.

kaneeltje zei

Met dit stormachtige weer en vakantie is cocoonen op de bank met een tijdschrift heerlijk. Ik heb gisteren de Ariadne at home gekocht en kreeg de buitenleven cadeau dus ga lekker genieten.

Anoniem zei

Wat een heerlijk cadeau om te krijgen. Ik woon nu toch alweer 8 jaar in Frankrijk maar de Seasons én de Country Living laat ik nog steeds graag meenemen en blijf ze tot in de eeuwig bewaren.

@nke zei

Heerlijk met een pot thee en een gezellig blad op de bank. Zo kom je een herfstmiddag wel door. Geniet ervan.

Willy zei

Via je geborduurde lettertjes van de wonderschone BdV, kom ik bij de stapels bladen die hier liggen. Daar kom je heel wat uurtjes mee door. De tijdschriftenbon is een heel mooi cadeau voor Olga, ze zal er veel plezier van hebben.

conny's quilts en creaties zei

Leuk idee die bon, die komt vast goed van pas!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...