zondag 21 december 2008

Een huiselijke zondag...

Vandaag maak ik er een huiselijk dagje van. We hebben net samen uitgebreid ontbeten en er staat prachtige muziek op die bij deze dagen voor de kerst past: het Weihnachtsoratorium van Johann Sebastian Bach.
Deze mooie lavendelhartjes kocht ik afgelopen zomer in Engeland in een klein winkeltje van een Belgische mevrouw. Het idee is heel simpel, het effect groots! Het symboliseert "Home is where my heart is" . Dit keer een beetje met een knipoog, want vandaag wil ik o.a. borduren aan de huisjes uit de "Remember me" serie van de dames van BlackBird Design. Voor de meeste geen onbekende, denk ik, op verschillende logjes kwamen ze al eerder voorbij...

Onder het borduren kan ik rustig mijn gedachten laten gaan over de komende dagen, hoe ik verschillende dingen ga plannen.

Ik wens iedereen een heel fijne, rustige zondag!

1 opmerking:

marcella zei

een heerlijke zondag, een mooi borduurwerkje en schitterende muziek, genieten, lijkt me ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...