zaterdag 3 januari 2009

Klusjesdag...eh...klosjesdag

Zou ik toch na mijn vorige logje helemaal in de war raken...;)

Deze week 20 klosjes gemaakt, waarmee het totaal op 69 komt. De klosjes had ik in mandjes gedaan: uit Engeland meegenomen deze herfst en heel handig voor kleine lapjes, snoeperijtjes en ... klosjes! Maar nu worden de mandjes te klein.

Ik heb een paar ecrukleurige stofjes bijgekocht die meer kleur/contrast hebben, zodat het geheel iets levendiger wordt. Ook wordt de quilt in zijn totaliteit sprekender denk ik, ik heb nl. al een idee hoe ik de klosjes ga verwerken. Tussen de lichte lapjes zitten ook twee met ingeweven rozenmotief. Bijna zonde om de scaar in te zetten... Eerst ga ik nog meer klosjes erbij maken...

Pfff wat een klus om de foto's goed geplaatst te krijgen...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...