vrijdag 27 februari 2009

Maffe Fiep...

Fiep: "Wat is er heerlijker dan op een druilerige middag eind februari lekker in de mand te liggen? De vrouw is druk met allerlei verschillende huizen in de weer, maar ze wil nog geen foto plaatsen, flauw hè?
Ik draai me nog maar eens lekker om, heb net van dichtbij een lammetje bekeken, maar vond het geen succes. De baas zei dat dat wiebelige beestje mij niets zou doen, maar ik kijk (blaf) liever een kat uit de boom, hihihi...! Ik vond het maar een engerd, er kwam zo'n raar geluid uit! Het was trouwens het kleintje van Bep Brul en zij maakt het prima: de baas kon het nauwelijks vangen, zo hard liep het...

Nou, ik slaap nog even lekker verder. Oh, de vrouw ploetert (en foetert) ook, nu moet er weer iets uitgehaald worden, ik hoor een lelijk woord. Pootje voor de oren dan maar..."

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...