zaterdag 24 oktober 2009

Voorbij...

Met het heengaan van een dierbare tante is een stukje 'vroeger' afgesloten...
Gisteren hebben we in Oud-Zuilen afscheid van haar genomen. Tijdens de dankdienst zong een van haar kinderen het prachtige Where'er you walk (klik), een aria uit 'Semele' van Händel.
Vroeger heb ik samen met mijn zussen veel bij haar gelogeerd. Ze was een opgewekte sterke persoonlijkheid die samen met mijn oom voor anderen klaarstond. Aan de logeerpartijen heb ik heel goede herinneringen. Ook denk ik met dankbaarheid terug aan de momenten, waarop ze - samen met mijn oom - er voor ons gezin was tijdens moeilijke perioden.
Ze had altijd veel humor, vrolijkheid en licht om zich heen en dat maakte haar heel bijzonder!
Deze boragebloemen met tegenlicht zijn een gedeelte van een schilderij van Dina Belga.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...