dinsdag 9 maart 2010

Snertdag...

Nee, we aten geen erwtensoep vandaag...
Het was een dag die je maar snel wilt vergeten met teleurstellingen op allerlei gebied.
Dan maar alles op één dag!
Met als klap op de vuurpijl vanavond ook nog een mislukte nieuwe breipoging... Net nadat ik de 'life-line' eruit had gehaald om te verplaatsen zag ik dat rechtsbovenin verschillende patronen niet kloppen... Toch afgeleid geweest?

Dit was de shawl gisteravond vlak nadat ik een steek had laten vallen, die als een razende naar beneden kroop en niet op te halen viel. Ik had toen geen 'life-line' erin gezet...

Beide gebreide lapjes, toch al een mooi begin...

En dit is het resultaat van drie dagen ploeteren en geen steek verder komen!
Volgende week begin ik opnieuw, nu even niet...

En buiten scheen de zon: Droppie en Broertje gingen voor het eerst naar buiten en deden samen een dutje...
En zelfs dan staan de vleugeltjes (oortjes) mooi naar buiten!
Het gaat gelukkig een heel stuk beter met Broertje dankzij de biest...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...