vrijdag 12 maart 2010

Van alles en nog wat...

Woensdagavond ben ik weer naar kantklossen geweest, voor het eerst sinds lange tijd. En ik heb een kantje afgeklost met verschillende slagen. Voor de kenners en de puzzelaars, van links naar rechts: vetergatslag, dieppeslag, honingraatslag en brusselse slag! Leuk om weer mee bezig te zijn...

Verder nog een 'ouwetje' van stal gehaald: het merklappenquiltje. Alles op tafel uitgespreid en 'kloppend' gemaakt: nergens dezelfde stofjes tegen elkaar. Tussen het bellen en mailen door kon ik er fijn aan werken.

Hier in de tuin laat Momfert zijn sporen achter. Op mijn werk 'mollen' we met elkaar ook wat af. Dat zit zo: een aantal weken geleden kregen we een mailtje van 'Bassie' met de uitnodiging voor een feestje vanavond op het werk. We moeten allemaal wat te eten en te drinken meenemen en we hebben een kleurcode voor de kleding. Maar... niemand weet wie Bassie is... Het is vast iemand uit het team en er zijn allerlei weddenschappen afgesloten...
Achter mijn naam staan heel veel andere namen, hetgeen betekent dat ik door die personen verdacht wordt... We zullen zien en jullie horen van mij!
Ik neem mijn 'befaamde' tonijnsalade mee en mijn kleerkleurcode is blauw. Ik heb er zin in!
Tenslotte de schapen. Er zijn sinds woensdagavond weer drie lammetjes geboren. Eentje is zo groot dat DH hem eerst over het hoofd zag als pasgeborene.
Gisteravond laat is er een gitzwarte tweeling geboren. Maar ja er is geen schaap zo zwart of er zit wel een vlekje aan, in dit geval een heel klein wit vlekje.
Dit weekeinde nog een paar foto's als jullie er tenminste nog niet flauw van zijn...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...