maandag 6 september 2010

Blanche de Valck vorderingen...

Mocht je het idee hebben dat ik geen steek uitgevoerd heb, dat lijkt alleen maar zo... Je ziet het, ik ben wat verder, maar erg hard schiet het niet op!
Ik werk op stof met 'regelafstand' 19, dwz 19 draadjes per centimeter en ik merk dat ik na een poosje wel moe word... 
Ben te eigenwijs én te lui om de loupe op te zoeken, die ik wel heb en die ik eigenlijk es uit wil proberen!

Als je hier het geheel ziet, dan besef ik dat ik nog een heel lange weg te borduren heb. Hilly is al heel veel verder en ook Marcella (klik) borduurt een stukje verderop...

Het patroon is een echte puzzel, waarbij je veel zelf na moet tellen, uit moet rekenen. Zo ook deze letters, ze staan op ruitjespapier getekend, maar niet mooi naast elkaar, maar een stuk of zes naast elkaar en dan weer zes of zo eronder. De aansluiting moet je zelf verzinnen, of zie ik iets over het hoofd Marcella en Hilly? 
Ik zag ook dat in het telpatroon de N voor de M staat en in het borduurwerk niet, het is dus voortdurend goed opletten!

Die leuke sierlijke randjes, daar word ik nou helemaal blij van...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...