zaterdag 16 oktober 2010

Bijna affo...

Het borduurwerk voor het speldenkussen dat ik wil maken is af! Nu nog het stofje dat je links ziet erachter maken en dan is het klaar!
Het ontwerp is van Stacy Nash (klik), het is heerlijk op haar site rondneuzen!

Achter de M komt een knoopje uit mijn miniverzamelingetje...

Van hout: sterretjes, hartjes, kipjes, schaapjes...
...of parelmoer...

Of uit één van deze blikken trommeltjes...

Om precies te zijn uit deze, die volgens mij nog van mijn opa is geweest. Er zitten allerlei oude verroeste knoopjes en ringetjes en ondefinieerbare vormpjes metaal in...
Ik zie het wel!
Ik heb nog een vraag, waar vullen jullie een speldenkussen mee? Ik kreeg de suggestie van Nelly om het met zand te vullen in een binnenhoesje van heel fijn geweven stof... Zijn er nog alternatieven, andere vulling?

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...