zondag 2 januari 2011

Affo top!

De eerste top die af is in 2011 is een feit! De Blauwe Stad lag even stil, net als de bouw van de echte Blauwe Stad (klik) overigens...
Van de week heb ik de laatste stroken geknipt en tussenstukjes uitgezocht.

Voor ieder huisje is een ander lapje blauw gebruikt. En nu ga ik boven op zoek naar een achtergrondstofje. Het stofje dat ik in gedachten heb is te klein...

Maar eerst wacht er een ander klusje: het afknippen van de naden, dat ik destijds nog niet deed. Tegenwoordig knip ik meteen de naadjes bij, zodat het meteen afgewerkt is...

Dit is een heerlijke klus voor op de bank, met zicht op de vogeltjes die af en aan vliegen. De pinda's, vetbollen en overgebleven oliebol en Luikse wafel worden met smaak weggepikt!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...