woensdag 9 maart 2011

Blanche de Valck...

De afgelopen dagen heb ik af en toe een paar steekjes aan Blanche de Valck geborduurd... Ik moet er de tijd en rust voor hebben omdat het erg kleine kruisjes zijn: 19 draads!
Hilly is al heel ver met dit borduurwerk, net als Marcella (klik)... Mooi wordt het van haar hè?

De verschillende letterseries bieden volop afwisseling...

Wel blijft het zaak om goed op te letten, een foutje is zo gemaakt en achteruitborduren met rood garen is nooit een succes!
Ik heb voor het eerst sinds ik borduur hulplijntjes gebruikt om geen fouten te maken met de hoogte van de letters...
Intussen is het buiten in de wei een echte kraamkamer aan het worden! Er worden lammetjes geboren met mooie kleurencombinaties en ook veel tweelingen... Hoewel de moeders naar binnen kunnen met het kroost, kiezen ze ervoor om buiten te blijven...

1 opmerking:

Anoniem zei

Could you please let me know where I can buy this pattern? I have searched everywhere on the internet and cannot find a shop that sells it. I really would like to make this, it looks like the most beautiful embroidery pattern. Kind regards, Ann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...