maandag 16 mei 2011

Blij... en minder blij!

De laatste loodjes... en ze zijn inderdaad zwaar! Maar ik ben zo blij met het resultaat...

Ik ben nu een randje aan het quilten langs de bies. Daarna de bies afwerken en het 'kronkel'-patroontje afmaken...
En toch heb ik zin om meteen een andere top te gaan quilten, ik trappel zogezegd!

Ook ben ik heel blij met de regen van de afgelopen dagen. Kijk eens hoe het dak van het kippenhok en de schapenstal erbij staan door de droogte...

We hopen dat de plantjes tussen het dode gras nog bij zullen komen!

Tja hier was ik dus niet echt blij mee ;-((

Afgelopen zaterdag samen met DS geploeterd om de geraniums in de zinken teil te zetten en het terras mooi op te ruimen en te vegen.
Je kunt wel raden wie de boosdoeners zijn...

1 opmerking:

Roelien zei

Och die rakkers ook.....

Mooi hoor die quilten, echt een mooie hobby, ondanks de zware laatste loodjes.

Fijne zondag nog, groet Roelien

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...