zondag 5 april 2009

Klussendag... eh klossendag!

Vandaag heeft DS samen met mij de klosjes uitgelegd. De bedoeling is dat er nog meer grote klossen in het midden gaan komen, daar omheen een donkere effen bies. Verder naar buiten komen dan de kleine klosjes... De afgelopen week niets geklost, ik had niet zoveel tijd en had even zin in iets kleurrijkers...
Inmiddels vijf sterren in elkaar gezet en een nieuwe geknipt. Afgelopen woensdag ben ik vanuit mijn werk even bij De Stofmeid (klik) gaan kijken of ze daar veel 'witjes' hebben. Ik ben daar zeer goed geslaagd. Ik kan nu weer vooruit met de klosjes, klossen en sterren. De grote klossen nemen veel witte stof en ik wil graag variatie in de stofjes houden...

Je kunt de verschillende motiefjes op de stoffen zien en dat was de bedoeling van deze foto...
Verder was het een enerverend en druk dagje, eigenlijk was het hele weekeinde heel druk... DH en Fiep hebben de eerste wedstrijd in de promotieklasse gelopen en het was geen succes. De ondergrond was een maisveld en de schapen een tikje wild... Of dit ermee te maken had weet ik niet, maar Fiep was het spoor helemaal bijster, luisterde niet goed naar DH...
Hij hoefde niet te wachten op de prijsuitreiking, hihihi... Toen DH thuiskwam en ging douchen stond er daarna onaangekondigd een baardloze DH voor het raam! Ik wist niet wat ik zag, dit is pas de tweede keer in 27 jaar dat ik de kaaklijn van DH echt kan zien... DS had zijn vader nog nooit zonder baard gezien en reageerde niet enthousiast! Toen we daarna nog naar een verjaardag gingen moest ik steeds even opzij kijken: hij is het echt!
Zo ik ga nog even lekker buiten zitten naast mijn 'nieuwe' man...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...