zondag 7 maart 2010

Zondagmorgen...

Het is een stralende zonnige zondagmorgen en buiten tref ik bij de stal deze twee. Onder hun buikjes zie je nog het navelstrengetje als een dorrig sprietje...
Er zijn nog geen lammetjes bijgekomen, wel ligt één schaap apart, misschien een teken dat de geboorte aanstaande is...
DH is al een eind wezen wandelen met Bo en Fiep en ik loop wat te rommelen in huis. Gisteren was een erg leuke dag. 's Ochtends hadden we kraamvisite voor de lammetjes, gezellig! En weer kreeg ik een tas met borduur- en handwerkspullen van Geke! Ik zal alles binnenkort gaan uitzoeken en sorteren...
's Middags kwamen klasgenoten van DS om te koken, kletsen, film kijken... DH en ik hebben genoten van hun. Vantevoren hadden ze recepten verzameld o.a. uit De dikke vegetariër (klik). Samen gingen zij en ik boodschappen doen (wel aparte karretjes hè!) en daarna werd er met een muziekje eten gemaakt. Met zijn zessen (de vader van een van de klasgenoten kwam ook meeëten) hebben we heerlijk gegeten: Israelische couscous met geitenkaas uit de oven en aardbeientiramisu... Het was heel gezellig en ik word weer blij als ik eraan denk hoe ze met elkaar bezig zijn en omgaan!

En nu ligt er een hele zondag voor ons. Ik wil borduren aan mijn Beatrix Potter sampler. Zie je dat ik weer een stukje verder ben... Vanmiddag krijgen we opnieuw kraambezoek en aan het einde van de dag serveer ik een Engelse tea. Gelukkig hoef ik daar niet zoveel meer aan te doen...


Samen met Nelly wil ik tussen de thee en de scones kijken naar een patroon voor een kanten sjaal... Ik heb al vier boeken van haar meegekregen om vast te kijken en ik ben al een beetje verliefd op een patroon...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...